کاربر میهمان ( ورود ) | ثبت‌‌نام میهمان  | راهنما  شنبه، ۶ مرداد‌‌ماه ۱۴۰۳ | Saturday, July 27, 2024
 
 
سامانه ثبت‌ نام مدیریت آموزشی مربیان مدارک آزمون دانشنامه آرشیو درباره ما تماس با ما
 

شکوفه عامرلو

مربی آموزش مهارت عملی رانندگی

شروع فعالیت: شنبه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

سلام ، من شكوفه عامرلو هستم و در بهار سال 1370 در يكي از شهر هاي استان خراسان به دنيا آمدم . من هم مثل شما هنرجوي همين آموزشگاه بودم و درست در زماني كه در كنار مربي اولين آموزشهاي خودم را مي ديدم جرقه معلمي و مربيگري در من زده شد .

عليرغم آموزشهاي خوبي كه ديدم متاسفانه به دليل استرس و اضطراب زياد روز امتحان ، چندين بار در امتحان رانندگي مردود شدم ، آنقدر استرس داشتم كه در زماني كه بايد پارك دوبل ميزدم فقط دنده عقب رفتم و كمي فرمان را به راست چرخاندم همين !! آموزشهايي كه ديده بودم به يكباره فراموش مي شدند و اين اتفاق چند بار تكرار شد تا بالاخره توانستم استرس خودم را در جلسه امتحان مديريت كنم و قبول شوم . به همين خاطر وقتي هنرجو صحبت از استرس و لرزش دست و پا در موقع امتحان مي كند برايم كاملا ملموس و قابل درك است .

يادم هست كه از همان ابتدا با شور و شوق شرايط ورود به حرفه مربيگري را از مربي خودم پرسيدم و چند سال بعد مربي آموزشگاهي شدم كه خودم از آنجا گواهينامه گرفته بودم !

هميشه سعي مي كنم در جلسات آموزشي شرايطي فراهم كنم تا با پرهيز از صحبت در مورد مسايل و مشكلات شخصي ، هنرجو آرامش و تمركز بيشتري را در زمان آموزش تجربه كند . همين امر گاهي باعث شكل گيري روابط عميق و دوستانه بين من و هنرجويانم شده تا جايي كه حتي بعد از پايان آموزش و گرفتن گواهينامه نيز اين ارتباط تبديل به رفاقتي پايدار شده است ، پس اين اطمينان را مي دهم كه از هيچ تلاشي براي تبديل شما به راننده اي قابل و ماهر دريغ نكنم .

از شما بابت مطالعه اين مطالب سپاسگزارم . حتما قبل از انتخاب من به عنوان مربي خود ، نظرات هنرجويان قبلي من را نيز مطالعه كنيد تا بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد .

   

مشاهده سایر مربیان



 

نام کاربری

 

رمز عبور

   

به کانال تلگرام ما بپیوندید. ما را در اینستاگرام دنبال کنید

آموزشگاه رانندگی پویا


ثبت‌‌نام

مدیریت آموزشی

شرایط و مدارک

دانشنامه

آرشیو

درباره ما

تماس با ما


نشانی: تهران، ۲۰ متری افسریه، بين ۱۵ متری دوم و سوم، پلاک ۲۵۱، طبقه ۲

تلفن: ۳۳۱۴۴۰۱۰ - ۳۳۱۴۷۹۳۳ - ۳۳۸۰۷۵۵۴ (۰۲۱)

پست الکترونیک: info@pooya-ds.com

 

© ۱۴۰۳ کلیه حقوق برای آموزشگاه رانندگی پویا محفوظ است.

هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این وب‌‌سایت بدون مجوز کتبی نقض قانون حمایت از تولیدکنندگان محتوای اینترنتی می‌‌باشد و تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

طراحی و توسعه: گروه ریزسامانه‌‌های نمادیس| پایگاه آموزش مجازی رانندگی| عضو طرح سامانه مدیریت هوشمند آموزشگاه رانندگی